lauantai 26. syyskuuta 2015

Kuulumisiii☺️


Heissan kaikki ihanat siel❤️

Tänään päätin kirjoittaa pienen tauon jälkeen kaikkee mitä miulle on käyny ja mitä tapahtunut🙋🏼

Ensimmäisenä sanon että erottiin Juhanin kaa noin. 2kk sit😔 meillä oli omii ongelmii suhteessa,niistä en sen enempää avaudu tänne. Tää on tuntunut hankalalta ku ei ookkaan enää vieressä häntä jonka kanssa tuli vietettyä parhain kesä tähän mennessä ja kenen kanssa kuljin melkein 10kk yhessä (melkein joka päivä) tai sitä johon tukeutua ja turvautua... Mut ajan kanssa helpottunut olo,vaikka vieläkin käyn kaikkia asioita läpi suhteestamme niin hyvii kuin huonojakin. Tää yli pääsemis prosessi on kyllä yks hankalimmista, mitä oon ikinä käynyt läpi😔 tämä vaatii aikaa🌚 tällä ajan jaksolla olen miettinyt uudestaan yhteen paluuta, mutta olen tullut siihen päätökseen et parempi näin olla vain ystäviä ... Muutenkin eron jälkeen tajusin että omistan oikeita ystäviä, sillä ilman ystävii oisin varmaan masentunut maan alle ,heiltä sain sen kaiken tuen jaksamiseen,siitä saan olla ylpee💕

Muttt.... Nyt asiasta toiseen , olen ruvennut viettämään enemmän aikaa ihanien ystävien kanssa. Joka viikko edes yhden päivän oon kaverien kaa jossain kahvilla tai keskustassa tai vaan oleskelen (leffaa ja naposteltavaa) xD tää on auttanut minuu todella paljon eron ylipääsemisestä, olen purkanut kaiken ystäviini,ja heiltä olen saanut tukea❤️ ystäväni kanssa olen miettinyt et jos ruttaa yhdessä urheilee,liikkumaan ja käymään ehk salilla,tää ajatus oli ihana asia näin eron ja kaiken muun jälkeen. jos saatas vielä tää toimimaan 😂💕 Niii se ois kiva 🙊

Oon tässä ollut piaan 3viikkoa kipeenä,vähän väliä kuume nousee 40 asteeseen .. No sitten minulle alkoi kunnon bakteeri kausi,oli valehtelematta melkein kaikki taudit täss 1viikko sit... (Korvatulehdus(kuuleminen hankalaa),nielussa peitteitä(ääni poissa),kuumetta,päänsärky,lihakset jumissa,flunssa(nenä vuotaa) .... Jne) ei ollut mitään ihanaa aikaa,makasin vaan sängyss päivät aamusta iltaan... No onneks nyt voin paljon paremmin ,paitsi ääntä ei vielä lähe kunnolla ja korvat ovat tulehtuneet edelleenkin... Mut kokoajan parantumaan päin menoss:) 

Siinä olisi minun kuulumiset tältä ajalta. Ensi postauksessa kerron syyskuun suosikit :)! 
Heippa siihen asti😘

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti