keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

Juhannus ja faktoja minusta

Hei kaikki ihanat❤️

Se ois sit juhannus juhlittu tältä vuodelta. Tämän vuotinen juhannus meni todella hyvin,olin nimittäin kullan perheen mökillä saaressa kokoviikonlopun,siellä me uitiin,grillattiin,poltettiin juhannuskokko,saunottiin ja nautittiin:) uimisesta puheenollen heitin talviturkkini,oli muuten älyttömän jäistä järvivesi viel perjantaina:DD mut lauantaina ja sunnuntaina se oli jo ihan lämmintä vettä ainakin kalliolla. Syötyykin tuli ihan ähkyyn ittenixDD oli nimittäin niin hyvää juhannusruokaa tarjolla,nams:3 tää on tosi ihmeellistä et minä viihdyin mökillä,sillä norm. En menis mökille edes kirveellä mut tuolla mökillä oikeesti viihdyin ihmeen hyvin:) nyt viikonloppuna mennään uudestaan mökkeilemään samaiselle mökille(: 

Mut nyt asiasta toiseen....!!!! Lupasin kertoa joitain faktoja itsestäni,täältä nyt tulee niitä...

1. Minulla on maailman ihanin poikaystävä,jonka kanssa olen nyt tulevana sunnuntaina seurustellut 8kk❤️
2. Tykkään toimia itsenäisesti,en tykkää kun joku tulee neuvomaan tai näyttää apua:DDDD
3. Minulla on ykköstyypin Diabetes
4. Vihaan ylikaiken lääkäreitä ja hoitajia jotka vaa värisee joka asiasta
5. Nauran ihan älyttömästixDDS en tiiä onko hyvä vai huono juttuxD
6. Viihdyn enemmän Juhanin luona kun kotona,oikeestaan melkein asun siellä x)
7. Opiskelen Parturi-Kampaajaksi Joensuussa
8. Minun on aina pakko saada kaikki mitä tahon,vaikka todellisuudessa tiiän ettei se oo mahdollista:D
9. Mulla iskee aina kauhee paniikki jos on lähettyvillä D-poli aika 😳
10. Miulla on suunnitelmissa joku päivä tulevaisuudessa perustaa oma parturi-kampaamo 
11. Sanon välillä tosi usein Jj semmoisille kavereille joita se sana ärsyttää,sorry😂
12. Oon päättäny aloittaa taas salilla käynnit huom. Aktiivisesti !! En tiiä onnistuuko,mut kokeillaanxD
13. Haluun aina kaiken! Oikeesti kaiken ! 😏
14. Elämäni ensimmäinen sarja jonka oon katsonut alusta loppuun kaikki jaksot on jälkiä jättämättä, oli muuten hyvä sarja :) 
15. Robin❤️
16. Haluun sit ku asun omillani niinomab koiran:)
17. Oon aamuvirkku,ei mitään järkee ku herään lomallakin 7-8 xD 
18. Mie tahdon ruskettuu,mut se huomattu että ruskettuminen puolesta minusta tulee vaan rapu :( 
19. Vihaan itikoita kesällä ku täynnä paiseita oon xDD 
20. Minun pitää aina kantaa mukana harjaa minne ikinä meenkäänx) 

Siinä ois nyt noita faktoja:) 
Seuraavassa postauksessa kerron enemmän miun sairaudesta ja miten se vaikuttaa miun elämään yms... :) siihen asti heihei! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti